Naslovnica > Recenzije i najave knjiga
Ponedjeljak, 19 Kolovoz 2019

Recenzije i najave knjiga
PREDSTAVLJENA KNJIGA PROF. ZDRAVKA TOMCA U VARADINU
Ponedjeljak, 06 Svibanj 2013

Varadinske vijesti
Autor: Ivan Njegovec

U organizaciji varadinskog ogranka Hrvatskog kulturnog vijea, u biskupijskom pastoralnom centru je u ponedjeljak, 29. travnja, poznati hrvatski intelektualac i istaknuti bivši politiar, suradnik predsjednika Tumana u stvaranju hrvatske neovisnosti, prof. dr. sc. Zdravko Tomac predstavio svoju najnoviju knjigu Memoari

Pred posjetiteljima koji su se odazvali u velikom broju autor je govorio o dogaanjima iz novije hrvatske povijesti u sklopu kojih je, kako je rekao obznanio prešuene istine o pojedinim zbivanjima i ljudima, koje svojedobno kao politiar, nije mao iznijeti pred javnost. Progovorio je tako o „Petoj haškoj koloni i njezinim rtvama“, o emu je ovih dana završio posebnu knjigu, te ljudima u politici, medijima i intelektualcima koji su radili protiv hrvatskih dravnih i nacionalnih interesa, meu kojima su neki i danas na najvišim dravnim funkcijama. Osvrnuo se i na suradnji i sukob s Tumanom i razlaz s Raanom, progovorio o „partijskom zlatu“ SDP-a, te upozorio na opasnosti velikosrpske politike koja se kako je naglasio nastavlja kroz donošenje „Memoranduma II“ i proturanju teze o podijeljenoj krivnji za ratna stradanja u srpskoj agresiji na Hrvatsku.

Pred vama je 50 godina mog ivotnog puta tijekom kojeg sam traio istinu i na razliite naine sagledavao smisao ivota, te od komuniste postao domoljub i nacionalist, od ateiste iskren vjernik. Istinu sam pronašao u vjeri i smatram moralnom obvezom da je svjedoim – rekao je prof. Tomac.

Na njegovom svjedoenju zahvalio je Ivan Jaklin, predsjednik varadinskog ogranka Hrvatskog kulturnog vijea, a u programu je sudjelovala dramska umjetnica Ljiljana Bogojevi itanjem odlomaka iz Tomevih Memoara i recitatori upe BDM Kraljice svete krunice iz Remetinca.

Predstavljanje knjige uprilieno je povodom 342. obljetnice pogibije Petra Zrinskog i Frana Krste Frankopana u Bekom Novom Mjestu, 30. travnja 1671. godine.

PREDSTAVLJANJE KNJIGE ANEGDOTHALIE - DAMIRA MEJOVEKA
Subota, 27 Travanj 2013

VARADIN: POZIV NA PREDSTAVLJANJE KNJIGE "MEMOARI"
etvrtak, 25 Travanj 2013

POZIV NA PREDSTAVLJANJE ZBIRKE PJESAMA I FOTOGRAFIJA MARIA FILIPIJA!
Srijeda, 24 Travanj 2013

POZIV NA PREDSTAVLJANJE KNJIGE MLADENA LOJKIA
Ponedjeljak, 15 Travanj 2013

POZIV NA PREDSTAVLJANJE MONOGRAFIJE FRA NIKOLE MATE ROIIA
Ponedjeljak, 15 Travanj 2013
U utorak, 16. travnja 2013. u 20 sati,
u dvorani Samostana sv. Frane na Obali
odrat e se predstavljanje ilustrirane monografije
Fra Nikola Mate Roši
SAMOSTAN SV. FRANE U SPLITU

Knjigu e predstaviti:
Akademik Radoslav Tomi
Prof. dr. don Slavko Kovai,
Bibliotekar AMS Arsen Duplani

Rado Vas oekujemo!

PREDSTAVLJENA KNJIGA "KRVAVA CETINA"
etvrtak, 11 Travanj 2013

U Društvu Poljiana Sveti Jure u Zagrebu sino je odrano predstavljanje knjige Ivana Kozlice: Crvene Cetina.

O knjizi su govorili dr. Anelko Mijatovi, prof. Zvonimir Šeparovi i autor. "Ovo je sjajna viktimološka, povijesna, sociološka studija ovjeka koji u tome istrauje svoje roake i djedove, narod svoga cetinskog i poljikog kraja. Fasciniran veliinom zloina, ljudskom okrutnošu i zloom, "ubijanja ljudi od ljudi", kako piše naš autor u proslovu knjige u kojoj nas uvodi u svijet zloina i svijet rtve "nad kojom su se iivljavali zloinci svih vrsta, svaki je ovjek jednako znaajan, ma na kojoj strani ivot izgubio."

Zdravko Vladanovi i Ivan Kozlica

Kozlica ispravlja nepravde manipulacije sa rtvama. Došao je do zakljuka da je deset posto puanstva Cetinskog kraja i Poljica u Drugom svjetskom ratu izgubilo ivot, u Cetinskom kraju 5.116 i u poljikom 1.199, dakle ubijeno je najmanje 6.315 osoba, što je upravo zastrašujui broj.

Zdravko Vladanovi, Zvonimir Šeparovi, Ivan Kozlica i Anelko Mijatovi

Fotografije: Oskar Šaruni

POZIVNICA NA PREDSTAVLJANJE KNJIGE PETRA VUIA
Utorak, 09 Travanj 2013

UTORAK - 16. travnja 2013. godine u Europskom domu u Zagrebu, Jurišieva 1/I u 18 sati

POZIVNICA NA PREDSTAVLJANJE KNJIGE "KRVAVA CETINA"
Utorak, 09 Travanj 2013

Poštovani!

Drago mi je što Vam mogu uputiti ovu pozivnicu kojom Vas Udruga zagrebakih Poljiana "Sveti Jure" poziva na predstavljanje knjige Krvava Cetina - Masovni pokolji u cetinskom kraju i Poljicima u Drugome svjetskom ratu autora Ivana Kozlice.

S  poštovanjem!

ZDRAVKO VLADANOVI, dipl. pravnik
E-mail:  Ova email adresa je zatiena od spam robota, nije vidljiva ako ste iskljuili Javascript
10 020 Zagreb, Brune Bušia 4 - Mob. 091 509 6121

PAKAO SRPSKOG LOGORA STARA GRADIKA 1991.
Utorak, 26 Oujak 2013

Na poziv bjelovarske udruge Hrvatski ratni veterani u subotu 23.III.2013. u prepunoj dvorani hotela Central u Bjelovaru svoju knjigu Pakao srpskog logora Stara Gradiška 1991. predstavio je autor Vlado Radoši, umirovljeni specijalac i krim. slubenik za ratne zloine i terorizam iz Nove Gradiške. Na skup je osim mnogih lanova udruge i graana došao i Vlado Mari, izaslanik Predsjednika Republike Hrvatske Ive Josipovia, koji je u pozdravnom govoru prenio pozdrave Predsjednika te govorio o injenicama zbog kojih je rad na ovakvim knjigama vaan za utvrivanje povijesnih injenica.

Od ostalih uzvanika bili su: tajnik koordinacije braniteljskih udruga Grada Bjelovara Karlo Varjai, Predsjednik vijea ogranaka Matice hrvatske BB Mato urak, Predsjednik UHVIDR-a Petrinja Antun Pintar i drugi.

Uoi prezentacije knjige postavljena je izloba radova hrvatskih branitelja "Ratnici u miru" autora Nikole Cindria iz Novske te Mirka Lovria, Marka Šafrana, Draena Hodaka i Miška Tušaka iz Bjelovara. Oduševljene posjetitelje prigodnim je zvucima zabavio tamburaški orkestar uenika IV OŠ iz Bjelovara predvoen voditeljem Nikolom Margeti, kao i kvartet saksofona Glazbene škole Vatroslava Lisinskog Bjelovar u sastavu Ema Milenkovi, Jakov Jurkovi, Bruno Bišan i Gordan Brankovi predvoeni profesorom Viktorom Kljuari.

U nastavku programa o knjizi je govorio dokumentarist Domovinskog rata, umirovljeni pukovnik HV-e Ivica Panda Orkan koji je osim biografije autora posebno govorio o upeatljivim priama logoraša, zarobljenih hrvatskih branitelja i civila, o dokumentima srpske strane na temelju kojih je knjiga i napisana, o dogaajima i sudionicima dogaaja i vanosti nastavljanja rada na ovim temama. Posebno je u završnici naglasio "Hrvatska je iznad svega, samo je bog od nje vei, a hrvatski narod prei". Sam autor govorio je o motivaciji za prikupljanje i analizu pronaenih materijala te o njemu neshvatljivim injenicama i to posebno o tome da neki od sudionika dogaaja na srpskoj strani u vrijeme okupacije danas normalno ive u Hrvatskoj, neki primaju hrvatske mirovine a neki rade i u dravnoj slubi.

Na kraju skupa autor je domainu, udruzi Hrvatski ratni veterani poklonio za uspomenu svoju knjigu, a isto je uinio i Ivica Panda Orkan sa knjigama Vojska krajine u Pounju i na Banovini (zapisi komšija), te knjigu u kojoj je urednik, Crna Mapa autora Vladimira Mukuseva, koja govori o ubojstvu ruskih novinara 1991. kod Hrvatske Kostajnice. U ime domaina na sudjelovanju se zahvalio predsjednik udruge HRV Nenad Šantalab koji je autoru i njegovim suradnicima, Ivici Pandi Orkanu i Krešimiru Bakoviu poklonio knjige "Hrvatska povijest", dok je izaslaniku Predsjednika RH Vladi Mariu darovao knjigu "Mudrosti hrvatskog naroda". Pokroviteljstvo nad dogaajem financijski su iskazali Grad Bjelovar i Bjelovarsko-bilogorska upanija.

Piše: Nenad Šantalab

TIHOMIR DUJMOVI: TKO MI ZABRANJUJE KOLUMNE?
Subota, 23 Oujak 2013

Publicist i novinar Tihomir Dujmovi je rekao da mu je u posljednjih desetak godina tri puta zabranjivano pisanje zbog kritiziranja vlasti, te da su te zabrane dolazile, kako je rekao, od Raanove i Sanaderove vlasti, a sada i od aktualne. Knjiga 'Tko mi zabranjuje kolumne?' u kojoj autor Tihomir Dujmovi, inae i kolumnist portala Dnevno.hr, osim svojih objavljenih kolumni u dnevnom tisku donosi i kolumne koje mu nisu objavljene zbog, kako je rekao, kritiziranja postupaka vlasti.

Publicist i novinar Tihomir Dujmovi je rekao da mu je u posljednjih desetak godina tri puta zabranjivano pisanje zbog kritiziranja vlasti, te da su te zabrane dolazile, kako je rekao, od Raanove i Sanaderove vlasti, a sada i od aktualne. - Previše šutimo o muci koja nas je snašla - istaknuo je. Dujmovi je posebice kritizirao aktualnu vlast te je pri tomu rekao: 'Da je 1945. oni bi nas strijeljali, a da je 1971. oni bi nas hapsili, ali 2013. godine oni nam zabranjuju pisati. Bio bih sretan kada ovo što kaem ne bi bilo tono'.

Zdravko Tomac je istaknuo kako ponovno ivimo 'olovna vremena'. - Tihomir Dujmovi govori istinu i ne boji se represije kojoj je izvrgnut, on je primjer intelektualca-rodoljuba - kazao je Tomac.

Andrija Hebrang je kazao kako se Dujmovi bori za hrvatske dravne interese i u svojim kolumnama kritizira mnoge negativne pojave i 'njegovo je pero upereno protiv neprijatelja Hrvatske i zbog toga mu zabranjuju nastupati'. Po Hebranogovom mišljenju gotovo cijeli hrvatski medijski prostor u Hrvatskoj je 'pocrvenio', a Dujmovi je jedan od rijetkih hrvatskih novinara koji ne 'saginje glavu' i ne pristaje biti sluga vlasti. - Ova Dujmovieva knjiga je od iznimno velike vanosti jer se njome pronosi istina o Hrvatskoj - poruio je Hebrang.

Predstavljanje ove Dujmovieve knjige organizirao je Hrvatski asniki zbor u Splitu, a odrano je u Dominikanskom samostanu sv. Katarine.

Autor: Hina/dnevno.hr

«« Poetak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 Sljedea » Kraj »»