Naslovnica > Recenzije i najave knjiga > IVAN JOHN PRCELA - PROMOCIJA MOJE KNJIGE O SV. JOSIPU
Subota, 17 Kolovoz 2019

IVAN JOHN PRCELA - PROMOCIJA MOJE KNJIGE O SV. JOSIPU
Ponedjeljak, 16 Travanj 2012
MINI-PROMOCIJA MOJE KNJIGE O SV. JOSIPU
(U hrvatskoj crkvi Sv. Pavla, Cleveland, Ohio – 15. travnja 2012)

Draga brao i sestre u Euharistijskome Srcu našega Spisitelja! Prije svega, zahvaljujem se veleasnom don Mirku Hladnom, sto me je pozvao da Vam s ovoga svetog mjesta predstavim svoju teološko-domoljubnu knjigu, St. Joseph the Virginal Father of Jesus.

Knjiga je na engleskom, ali ona je puna duha hrvatskoga, duha franjevaca Provincije  Presvetog Otkupitelja. Franjevci te Provincije mene su duhovno formirali najprije kao sjemeništarca od 1935. do 1941. godine a onda i kao fratra od sredine srpnja 1941. do konca listopada 1949. godine.

Ve kao 19-godišnjak poeo sam razmišljati  o djevianskome oinstvu Sv. Josipa i protivio sam se, što se je njega smatralo i nazivalo “starim udovcem-muem” Blaene Djevice i “pooimom” Isusa Krista.

Uporno sam tvrdio, da se ti nazivi protive Evanelju i da ih treba temeljito ispraviti u ivotu Crkve i u praksi vjernika. Sveto Evanelje Josipa naziva ocem Isusovim. Tako ga naziva i Blaena Djevica Marija a i sam Isus Krist u obiteljskome ivotu se je sluio tim znaajnim nazivom.

idovski pismoznanci, farizeji i obini puk Sv. Josipa su smatrali naravnim ocem Isusa  Krista.  Oni nisu znali boanske Tajne Utjelovljenja i Djevianskog roditeljstva Josipa i Marije, ali Isus, Marija i Josip u te Tajne su upueni bili. Te Misterije znali su i Evanelisti Luka i Matej jer im je Blaena Djevica  njih otkrila. Ti Evanelisti nas ue, da Sv. Josip nije bio biološki otac Isusa Krista, ali ue nas takoer, da je Josip bio ne samo DJEVIANSKI mu Marijin nego, bas zbog toga, i DJEVICANSKI OTAC Obeanog Mesije. Djevianski Otac uz Djeviansku Majku!  Tako u svojim  komentarima istiu  Sv. Jeronim  i njegov nešto mlai suvremenik, Sv. Augustin Hiponski i Jeronim i Augustin veliki su Nauitelji Crkve pa moramo slijediti njihovo nauavanje.

Draga moja hrvatska brao i sestre, o toj nauci Evanelja i crkvenih Nauitelja kroz punih 70 godina sve dublje sam razmišljao i taj uzvišeni predmet sam prouavao. Konano, ta molitvena razmišljanja sam sakupio i objelodanio u ovome zaista divnom i zapanjujuem remek-djelu. U ovome djelu mnogo istiem  Hrvatsku franjevaku školu, ali iznosim i nauavanje mnogih drugih velikih katolikih teologa, Svetaca te  cak i vrhovnih poglavara Crkve. Iako sam otac etvero djece i djed osmero unuadi, ja pripadam toj  Hrvatskoj franjevakoj školi. Unutar  Svete Obitelji, Isusa-Marije-Josipa, ta Škola NE MOE vidjeti apsolutno nikakva grijeha, niti istonoga niti osobnoga!
 Tema BEZGREŠNOSTI dominira od prve do zadnje stranice ove moje knjige.  Nju ete Vi kroz  nekoliko minuta imati u rukama upravo kao što ju i ja sada imam.  Zato Vas lijepo molim – nemojte me bez temeljno kritizirati prije nego proitate knjigu.  Nabavite si knjigu po vrlo umjerenoj cijeni od samo 20  dolara; dakle, s mojim popustom od 6 dolara! Pomnjivo itajte knjigu  pa tek, NAKON ITANJA, doite s pitanjima i objekcijama.  S ovoga svetoga mjesta, ja Vam obeavam, da u, UKOLIKO MI BUDE MOGUE, na Vaša pitanja usmeno ili pismeno odgovoriti.  HVALA VAM NA POZORNOSTI I NA DOBRO VAM DOŠLO ITANJE MOJE KNJIGE O SV. JOSIPU, NAJBOLJEM OCU ŠTO JE IKADA ZEMLJOM HODAO!  Amen. Ivan John Prcela
Ova email adresa je zatiena od spam robota, nije vidljiva ako ste iskljuili Javascript

« Prethodna   Sljedea »