Naslovnica > Recenzije i najave knjiga > NOVA KNJIGA "REVOLUCIJA RAZARANJA KRISTA" NIKOLE MATE ROIA

NOVA KNJIGA "REVOLUCIJA RAZARANJA KRISTA" NIKOLE MATE ROIA
Subota, 16 Oujak 2013

Preporuujemo proitati na stranicama:

D. Borovak: Krvava istrebljenja katolika

Fra Nikola Mate Roši: Revolucije razaraju Krista

VLASTITA NAKLADA, ŠIBENIK, OUJAK 2013.

Knjiga Fra Nikole Mate Rošia Revolucije razaraju Krista (Vlastita naklada, Šibenik, oujak 2013.) najnovija je knjiga ovog vrsnog franjevakog intelektualca, mislitelja i povijesnog istraivaa. To je knjiga koja bi trebala zanimati svakog slobodoumnog katolika, onog koji se zanima za istinu i onog koga zanima politiki trenutak u Hrvatskoj. Naime, u knjizi e itatelj naii na neke (ne)poznate navode o nadbiskupu Stepincu, injenice o Josipu Brozu Titu i povijesne poveznice sa ocrnjivanjima Domovinskog rata.

Nikola Mate Roši
Revolucije razaraju Krista
Povijesni ogledi i traganja.
Šibenik, veljaa 2013., 208 stranica,

Na sebi svojstven nain autor ovih povijesnih ogleda nudi itateljima jedan novi pristup nemilim povijesnim dogaajima koji su se obistinili u gotovo svim revolucijama tijekom posljednja više od dva stoljea. Od velikog broja revolucija/prevrata autor je (kao pars pro toto) izdvojio tek nekolicinu oglednih primjera: Francuska revolucija 1789.,Talijanski Risorgimento  Meksika anticrkvena revolucija (1910-1917), Genocid nad Armencima,. Španjolski „Graanski rat“ (1936-1939) te Komunistike revolucije. Na temelju uvida u dosadašnja predstavljanja tih revolucija u svjetskoj literaturi autor dolazi do uvjerenja i zakljuka o potrebi revizije povijesti jer je ona napisana po diktatu pobjednika i monika a ne po zakonu nepristrane istinoljubivosti i poštivanja faktologije. Dakako da se to odnosi i na komunistiki (boljševiki) prevrat na komu je sazdana komunistika, titoistika Jugoslavija i njen reim od preko 45 godina. Isplati se proitati ove stranice.

Knjiga se moe nabaviti kod:

Uprava VERITASA, Sveti Duh 33, 10000 Zagreb ili
   Samostan sv. Frane, Trg Tomasea 1, 22000 ŠIBENIK